БІБЛІОТЕРАПІЯ та «КОЛЬОРОВІ ЕМОЦІЇ»

24.05.2024



25 травня у бібліотеці Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського відбувся захід (один з низки відкритих занять) з бібліотерапії для кременчуцьких дітей і маленьких переселенців, які через війну, розв’язану російськими окупантами, переїхали до нашого міста з Херсону, Костянтинівки, Покровська. Це діти, які через війну отримали психологічні травми.



Захід організований завідувачкою кафедри психології, педагогіки та філософії (ППФ) КрНУ доцентом Ольгою Літвіновою при підтримці директорки університетської бібліотеки, здобувачки освітньої програми "Психологія" другого (магістерського) рівня Олени Швець.

Бібліотерапія – напрям арт-терапії, в якому використовується наратив (історія, казка, оповідання) для цілеспрямованого читання і подальшого аналізу прочитаного. У підсумку учасники мають створити власний творчий продукт – малюнок, колаж, роботу з пластичного матеріалу тощо.

Під час заняття, яке пройшло в університеті, психологи обрали для роботи з дітьми книжку "Незвичайна ситуація". Її головний герой птах Папуга стикається з життєвою ситуацією, не схожою на звичайну, ситуацією, коли все йде не так, як завжди, коли батьки нічого не пояснюють, коли навіть не хочеться гратися.



Через історію Папуги діти разом з психологами аналізували ситуації свого життя, шукали способи покращення свого стану, ділилися власним досвідом. Наприкінці заняття кожен його учасник створив власного Папугу, як символ життя, радості та можливості здолати будь-яку незвичайну ситуацію.

За допомогою паперу, кольорових олівців, пастелі, повітряного пластиліну, кольорових стрічок діти створили унікальні композиції для себе та у подарунок своїм рідним.

Через історію Папуги діти разом з психологами аналізували ситуації свого життя, шукали способи покращення свого стану, ділилися власним досвідом. Наприкінці заняття кожен його учасник створив власного Папугу, як символ життя, радості та можливості здолати будь-яку незвичайну ситуацію.

За допомогою паперу, кольорових олівців, пастелі, повітряного пластиліну, кольорових стрічок діти створили унікальні композиції для себе та у подарунок своїм рідним.



Наостанок завідувачка кафедри ППФ зауважила, що важливе завдання таких заходів – допомогти дитині навчитися висловлювати власні почуття, а продукти творчості, що виникають під час цього процесу, мають прикладне значення і слугують матеріалом для аналізу дитячих переживань та пошуку ефективних способів надання психологічної допомоги.